LOVE VAMPIRE ❤️‍🩹P5

VIOLET🦋 · 01:37 1402/05/02

بزن ادامه مطلب

خب برید برای ادامه:وقتی دندون های نیشش رو داخل گلوم فرو کرد درد گرفت ولی برلی زنده موندنش نیازه ☺️از زبان آدرین: وقتی شروع به خوردن خونش کردم خونش منو یاد کاگامی مینداخت خیلی شیرین و خوش مزه بود ولی من چجوری میتونستم این حرفو بزنم😔و بعد اشک های داغ مرینت جاری شدن و خودم رو ازش جدا کردم مرینت:آدرین احساس میکنم دارم میمیرم و غش کرد و با صدای بلند گفتم :برید دکتر رو بیارید و مرینت رو خوابوندم روی تخت و روش پتو کشیدم بدنش سرد سرد بود و دستش رو گرفتم و کنارش نشستم دکتر :قربان ایشون خون زیادی از دست دادن بهتر بهشون یکم خون تزریق کنم محکم سرشو گرفتم و زیر پاهام گذاشتم و به سرش فشار وارد کردم (دوستان منظورش پاشنه پاش هست)آدرین :اگر دستت به یه تار موش بخوره همین الان میکشمت 😏دکتر:چشم پادشاه اون موضوع مال ۱۲۰ سال پیشه و من اون زمان دکتر نبودم

⚡️فلش بک⚡️

اون زمان هم کاگامی وقتی غش کرد و ازش خون خوردم تا زنده بمونم و منم قدرت کنترل مرگ و زندگیم رو بهش دادم و اون مرد و من تا ۱۲۰ سال افسرده و غمگین بودم چون دکتر قبلی از همون خون کاگامی خورده بود و اون مرد 

⚡️پایان فلش بک ⚡️

بعد دکتر به مرینت چند کیسه خون که با گروه خونی اون می‌خورد بهش تزریق کرد و از کارم خیلی پشیمون شدم و برای اینکه مثل کاگامی نشه خودم کل‌مدتی که مرینت تو خواب بود نگهبانی میدادم تا اینکه ۱۹ روز گذشت اون بیدار شد آدرین :مرینت خیلی گشنت نیست ؟مرینت :چرا احساس ضعف دارم وقتی مرینت صبحونش رو خورد مرینت دستهام که روی تخت بود رو گرفت :آدرین من هیچ وقت ناراحت نیستم که بهت کمک کردم که از دست لایلا نجات پیدا کنی 😄دستهاشو بوسیدم و دیدم قرمزشده آدرین:مرسی واقعا من بدون تو چیکار میکردم و از دست افسردگی که ۱۲۰ سال داشتم نجاتم دادی و بلند شدم و رفتم که خودم رو از دست اون لایلا نجات بدم . از زبان مرینت :یعنی من عاشق پادشاه تمامی خون آشام های جهان  شدم ‌ولی اون حرف هایی رو که می‌زد از اعماق قلبش بود یا نه از روی هوس بود ❓️ 

1751 کارکتر . خب این پارت هم تموم شد لطفا حمایت کنید ولی پارت بعدی زیاد هست نگران نباشید 😉