LOVE VAMPIRE ❤️‍🩹P8

VIOLET🦋 · 22:58 1402/05/09

سلام بزنید روی ادامه مطلب

سلام دوستان خوبید امیدوارم حالتون خوب باشه و برید برای پارت هشتم: بعد پیش آدرین رفتم که دیدم داره به خودش میپیچه . مرینت:آدرین چیزی شده حالت خوبه؟ آدرین چشم هاش مثل گربه شده بود و تیز شده بود آدرین در حال نفس نفس زدن:از ... اینجا برو(با داد) بعد لایلا از پشت سرش ظاهر شد  آدرین:متاسفم اگه بهت آسیب میرسونم . لایلا با خنده شیطانی:خب تو فکر کردی که گربه  کوچولوی من اسیر تو میشه یا من که کنترل احساسات و مرگ و زندگیش رو دارم . و بعد محکم آدرین رو بوسید من که چندشم شد🤐 بعد از ۵ دقیقه از هم جدا شدن و لایلا با موهاش بازی کرد و دستش رو روی صورتش گذاشت  لایلا:اوه عزیزم اون دختره باعث جدایی من و تو شده لطفا بکشش تا بهمون آسیب نزنه و آدرین به سمتم حمله ور شد و جا خالی دادم مرینت با صدایی یواش:منو ببخش که بهت آسیب زدم . و محکم پرتش کردم به طرف دیوار  اون اومد جلو و اونقدر جنگیدیم که آدرین دستمو کشید و روم خیمه زد و من گریه ام گرفت که آدرین اونجوری میخواد منو بکشه مرینت :آدرین به من نگاه کن تو به من میگفتی که جزوی از خانواده اتم و دلت میخواد مثل اون ها ازم محافظت کنی  . لطفا این تو نیستی.  آدرین دهنش رو به گلوی من نزدیک کرد ولی انگار از کارش دست برداشت و منو بغل کرد تعجب کردم و شدت گریه ام بیشتر شد آدرین:نمیزارم اون عوضی به تو آسیبی برسونه و یک تار موت ازت کم بشه کافیه تا دنیا  رو  به پایان برسونم  و از من جدا شد و محکم لایلا رو به دیوار چسبوند و بهم گفت :این ورد به زبان خون آشام هاست و نباید بشنویش پس گوش هات رو با اون پتو بگیر . وقتی کار هایی گه گفته بود رو انجام دادم آدرین شروع به گفتن چیزی کرد و بعد صدای جیغ وحشتناک ضعیفی رو حس کردم که آه و ناله هم همراهش بود و حس کردم که آدرین اومد جلوی من و نشست و پتو رو برداشت آدرین:تو الان در امانی مرینت . و بعد به من مهلت سوال کردن رو نداد و بغلم کرد و سَرم رو بوسید آدرین:اگه بهت آسیب رسوندم از خودم متنفر میشم و به خودم میگفتم‌ نباید جلوی تو تغییر کنم . ولی نشد من گریه ام گرفت و نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و آدرین محکم تر منو بغل کرد لایلا:نمیزارم در آرامش بمونی دختریه دیونه . و بعد محکم زدمش تا براش جونی نمونه لایلا: الان که آدرین پیشته احساس امنیت داری ولی یک روز به خاک سیاه مینشونمت ..... ۲۰۰۰ کارکتر . دوستان دستم شکسته و اگه دیر به دیر میدم ببخشید حتما درکم کنید که حالم زیاد خوب نیست