❤️‍🩹LOVE VAMPIRE S2 P12

VIOLET🦋 · 21:52 1402/12/04

سلام خوبید؟از پارت قبلی خیلی حمایت نشد امیدوارم خوشتون بیاد😊

شروع داستان📑

هوگو:مامان راستشو بخواید من تا حالا توی جونیتون ندیده بودمتون واسه همین برام نا آشناست 😄 مرینت:هیچ اشکالی نداره . فقط چند لحظه صبر کنید باید برم و خیلی زود برگردم . برای ساختن پورتال به اتاقمون خیلی تلاش کردم و دیدم دوباره میتونم از جادو استفاده کنم خیلی خوشحال شدم 🤩 وقتی به اتاقمون رسیدم آدرین رو بیدار کردم و با هم به اتاق اِما رفتیم . وقتی که رسیدیم آدرین:امکان نداره چرا تو دقیقا شبیه منی؟ لوئیس:ببخشید که پسرتون هستما😐 مرینت:درسته منم اول خیلی شما دو تا رو شبیه هم می‌دیدم...... وایسا ببینم چرا تو و هوگو و اِما اینطوری نگاهم میکنید ؟ هوگو:ما نزدیگ به 10 ساله شما رو ندیدیم واسه ی همین این حس برامون یکم نا آشناست ☺️ آدرین:خب بگذریم  چرا اِما این بلا سرش اومد مقدار مانا ی اون 3 برابر همتون هست؟ اِما:خب وقتی مامان توی ماه هشتم بود هفته اول درد بدی بدنش رو گرفت به خاطر زیاد بودن مانا ی من مامان زایمان زودرس داشت . بعد هم لوئیس به خاطر اینکه دیرتر تشکیل شد و هممون به یک بند ناف وصل بودیم هنجره لوئیس تا یک سالگی اش مشکل داشت ولی بعد درست شد . وقتی هممون 5 ساله شدیم پدر به کمک عمو فیلیکس بیشتر مانا ی منو برداشتن و ازش نگهداری کردن تا در سن بالا تر مانا ی توی بدنم تثبیت بشه ولی این اتفاق نیفتاد . و جادوم به صورت خودکار به شکل چوب دستی جادوگر های رتبه بالا در اومد🪄 و منم مشکلی نداشتم . هوگو:ولی مقدار مانای بدن من و هوگو هم اندازه ی پدره . مرینت:یعنی راهی نیست که بشه درمانش کرد ؟ هوگو:پدر و عمو فیلیکس خیلی دنبال راه حل بودن ولی نتونستن پیداش کنن . آدرین:الان دیر وقته باید زود بخوابیم که بتونیم فردا راه حل پیدا کنیم . هوگو و لوئیس شما میتونید از اتاق های کناری استفاده کنید که به اتاق خودمون هم نزدیکه . مشکلی پیش نمیاد چند دست لباس راحتی هم اون جاست میتونید راحت لباستون رو عوض کنید . لوئیس:ممنون بابا شب بخیر . بعد هم همگی رفتیم که بخوابیم 🛏 

☀️فردا صبح ☀️

وقتی با صدا زدن خدمتکار ها بیدار شدم . آماده شدم به سالن غذا خوری رفتیم و همگی با هم صبحونه خوردیم . وقتی به اتاق کارم رفتم تا به کارم توی بررسی مدارک برسم که لوئیس در زد 🚪 مرینت:بیا تو پسرم . لوئیس اومد تو :از کجا فهمیدید منم؟ مرینت: از صدای راه رفتن و راحیه مانا ت فهمیدم . لوئیس:این اسناد زیاد نیستن ؟ منم از خودتون توی آینده یاد گرفتم که چجوری مرتبشون کنم . مرینت: اگر خسته نمیشی حتما خوشحال میشم ...... 2138 کارکتر .   لطفا لایک و کامنت فراموش نشه 🤍⛓️